poniedziałek, 23 lipca 2012

małe początki


Witam. Jestem nowa wśród Was. Zamysłem tego bloga będzie przedstawianie nowych pomysłów dotyczących manicure i make-up. Mam nadzieję, że będę w jakiś sposób Waszym natchnieniem. Znajdą się tu recenzje i rady dotyczące kosmetyków itp. przetestowanych na mojej osobie i moich bliskich.

Na początek chciałabym pokazać Wam mój najnowszy pomysł wzorków na paznokcie.
Każdy wygląda inaczej :)
                                                                Użyłam:
-utwardzacz Lovely
-lakier Safari nr 343
-lakier czarny Viva
-paseczki do frenchu w kształcie litery Z









Sposób:
Na początek nałożenie utwardzacza i naklejenie paseczków. Potem malowanie kolorem czarnym. Po wyschnięciu ściągnięcie paseczków i odręczne malowanie lakierem Safari. Oby dwa lakiery nałożone są po jednej warstwie.








Dla niecierpliwych mam dobre wieści, utwardzacz Lovely bardzo szybko schnie, a nakładając go na lakier nie rozmazuje go i nie rozcieńcza. Ale więcej o nim później. Lakier Safari po jednorazowym nałożeniu ma wyraźną barwę, niestety nie wszyscy jego bracia mogą się tym pochwalić.Czarny lakier Viva, choć leżał u mnie parę dobrych lat cały czas ma dobrą barwę, drobinki brokatu można zauważyć po dokładnym przypatrzeniu się.


Wiem, że moje "dzieła" nie są profesjonalne, więc proszę o szczere opinie. Być może dzięki Wam nauczę się czegoś nowego :D Również mam nadzieje chociaż jedną z Was zainspiruję. Pozdrawiam.

8 komentarzy: